Grupp 2
Grupp 3
Grupp 1

Gruppträning våren 2023 !

Vi fortsätter med ”Drop-in” på våra grupper under våren för att slippa bokningarna. Dock måste ni boka er för spinningpassen, då vi bara har 12 cyklar. Kom ihåg att fortsätta att hålla rimligt avstånd till varandra  även när ni blir lite fler deltagare.

Boka Spinning

För att vara med på spinningpassen behöver Du boka Dig på vår bokningssida hos Boka.se. Det är en sluten bokningssida, så du måste bli inbjuden.
Skriv ett mejl till info@gymfysio.nu och be om att får kunna boka dig till spinningpassen, så bjuder vi in dig till Boka.se. Du får ett mejl från Boka.se med instruktioner och en länk som man skall klicka på. OBS! Läs instruktionerna noga och välj lätta användarnamn och lösenord som du kommer ihåg. Detta är inga känsliga uppgifter som skall skyddas, så gör det enkelt.
Passen kommer vara bokningsbara en vecka i taget. På söndags kväll släpps kommande vecka.
Skulle passen vara fullbokade kommer ni sättas upp på kö och få mejl om det blir avbokningar.

 

Grupper våren 2023

Måndagar:
10:00  LättGympa med Anna-Carin                Klassisk gympa till musik. Passet där vi tränar hela kroppen, med lite extra balansträning. 45-50 minuters pass.
18:30  StyrkePass med Jenny                         Ett pass där vi tränar hela kroppen. Alla kan vara med!      

Tisdagar:
09:15  LättSpinning med Henrik                     Ett lättare spinningpass för er som inte är så vältränade. Ca 30 min.
10:00  Balans/Rörlighet med Anna-Carin      Stående balansträning som innefattar både statisk och dynamisk balans med en del rörlighet, styrka och snabbhet.                                                                                                                      Passet för dig som märkt av en försämrad balans men klarar att stå och gå utan avancerade hjälpmedel. Vi jobbar
                                                                              sittande, liggande och på alla fyra. Rörelser med fokus på våra stela partier. 
18:00  CombatMix med Jessica                     Ett pass med kondition så svetten sprutar!

Onsdagar:
18:00  CoreStyrka med Jenny                         Bålträning och styrketräningför alla!
19:00  HårdSpinning med Henrik                    Lite längre och tuffare pass. Ca 50 min                                                                     

Torsdagar:
09:30  LättCirkel med Anna-Carin                   Ett pass där vi tränar styrka, balans och kondition med olika redskap.
11:00  SittGympa med Anna-Carin                  En gruppträning för dig med någon neurologisk sjukdom/skada. Gemensam uppvärmning och individuellt anpassad                                                                                                                     stationsträning.
18:00  StepCirkel med Jessica                       Styrketräning med avslutande konditionsblock, med hjälp av en stepbräda och kroppsvikten. Kortare pass på 40min.
18:50  Yoga med Frida                                      Under terminen utlovas allt från lugn yinyoga till mer fysisk och muskelkrävande yoga. Håll utkik på sociala medier om du vill                                                                                                      veta vad veckans pass är.                

Söndagar:
18:00  KettleBells med Henrik                          Ren styrketräning med kettlebells. Ca 45min.
19:00  MedelSpinning  med Henrik                 Medellångt pass med varierande intervaller och hårt jobb. Ca 40min.        

Vårterminen börjar måndagen den16 januari och slutar den söndagen den 4 juni.

  • Grupplokalen är bokad tisdagar from 17/1 tom 28/2 kl 19.30-20.30.
Det är vi som kör Gruppträningen
Anna-Carin 1

Anna-Carin

Jessica

Jenny

Frida 1

Frida